Concluzii campanie „Trăiește o lună pe cupoane”

Postat la de redutti

Time is up! Suntem la începutul lunii mai, ceea ce înseamnă că tocmai s-a încheiat campania “Trăieşte o lună pe cupoane” – campanie desfăşurată pe durata lunii aprilie, prin care Echipa de Test Redutti.ro a încercat cupoane dintre cele mai diferite, povestindu-va de fiecare dată cum a fost, cu plus-uri şi minus-uri, şi oferindu-vă detalii despre numeroase locaţii şi cum să ajungeţi la ele, servicii, personal, produse, preţuri, noutăţi şi multe alte lucruri inedite.

Misiuni şi experienţe

Fetele au fost în 22 de misiuni, câte una în fiecare zi, de luni până vineri, alegând oferte cât mai variate, menite să satfisfacă, de fiecare dată, alte nevoi şi dorinţe. Am avut mese la restaurant, spălări auto, manichiuri şi pedichiuri, masaje, împachetări şi tratamente corporale, filme, narghilele, biliard, epilări, servicii stomatologice, pachete pentru animăluţe de companie, şi chiar plimbări cu Segway-ul sau seminare Feng Shui. S-au distrat, s-au simţit bine, au descoperit noi locaţii şi v-au dezvăluit şi voua ce ar fi numai bun de încercat! Mai mult decât atât, aţi aflat câteva tips-uri despre o serie de locaţii care, datorită calităţii serviciilor oferite, îşi câştigă, în mod meritat, clienţi fideli.

După încheierea perioadei de misiuni, am stat de vorbă cu fetele şi am aflat ce a însemnat pentru ele această lună de testări. “Pentru mine a fost util, interesant şi amuzant să testez cupoane de reducere în Campania Redutti. Aşteptam cu nerăbdare să văd noile oferte, să văd în ce misiune interesantă mă voi duce, testând vouchere” ne spune Iuliana. „Am încercat lucruri pe care poate nu le-aş fi încercat altfel, cum a fost workshop-ul Feng Shui, am descoperit saloane noi, locaţii noi de petrecere a timpului liber într-un mod amuzant, i-am oferit până şi căţeluşei mele o vizită la veterinar”. Cătălina mărturiseşte „Am descoperit oameni, locuri noi, contacte la care voi apela cu încredere”, iar Oana precizează: „Important e să testați până găsiți locul potrivit în care să merite să reveniți la preț întreg. Și cam asta am încercat și noi să facem luna aceasta.”

Topul preferinţelor

Fiecare dintre fete are propriul top al experienţelor şi, prin urmare, o ofertă preferată. Ioana o alege pe cea de la Maison Esthetique, iar Iuliana nu se poate hotărî între serviciile de la Egoist şi plimbarea cu Segway-ul în Herastrău: „ M-am simţit bine în fiecare loc în care am fost, în unele voi reveni, mai mult ca sigur.” Favoritul Oanei a fost cuponul pentru narghilele de la Pillow: „Pillow este un local în care chiar m-am simțit bine, departe de tot conceptul de „spionaj. Promovarea lor pe site-urile de reduceri colective pot spune că a dat roade pentru că au reușit să facă ceea ce toți furnizorii ar trebui să își dorească: să mă facă să vreau să revin fără cupoane. Iar pentru asta, vreau să îi felicit!”. Iar dacă ar fi să se oprească la o ofertă preferată, Catalina ar alege-o pe cea de la Fistic Studio – împachetare cu ciocolată.

Economii

Site-uri de reduceri precum FunDeal, TopDeals, Coolbuy, Kuponiada, Getadeal, Zumzi sau Groupon au servit drept surse pentru cupoanele destinate testării. Pe durata campaniei, s-au testat vouchere însumând aproape 700 RON, însă valoarea totală a acestora este de 2700 RON, ceea ce înseamnă că fetele s-au bucurat de toate cele de mai sus la doar o pătrime din preţul original. Profită şi tu – astăzi te aşteaptă 216 oferte în 14 oraşe din toată ţara!

 

Leave a Reply

  • (will not be published)

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>