Vrei oferte noi prin e-mail?


« Înapoi la toate experiențele

Mezoterapia înseamnă răsfăț

Când terapeuta de la Salonul Decebal a stins lumina din încăpere, urându-mi “relaxare plăcută” și închizând ușa după ea, numai relaxată nu eram. Masca hidratantă cu ulei de argan pe care tocmai o aplicase conștiincios începuse să mi se scurgă pe față și mă gâdila pe nări, dar eram sigură ca n-ar trebui să fac nimic în sensul ăsta, pentru că m-aș fi murdărit cumplit pe degete și aș fi stricat zenul care promitea să se instaleze pe tenul meu. După câteva minute, masca s-a întărit într-un strat gros și plastifiat care a început să atârne din ce în ce mai greu pe față. Între timp, prin fața ochilor mi se derula cu încetinitorul ziua grea și stresantă pe care o avusesem. Cu. Încetinitorul. Problemele. Începuseră. Să. Dispară…

Nu știu când au trecut cele 15 minute alocate maștii, dar imediat a venit înapoi terapeuta și a curățat-o tacticos de pe față. Urma să îmi aplice o cremă hidratantă și să îmi ureze noapte bună, era deja 9 seara, ora închiderii, iar afară era întuneric, căci vara se terminase demult.

Salon Decebal

Fusesem la o ședință de mezoterapie la Salonul Decebal din zona Piața Muncii, prin intermediul unui cupon oferit de site-ul IzzyReduceri.ro în cadrul campaniei Redutti Experience. Beneficiasem de o procedură revoluționară de îngrijire ce presupunea o demachiere atentă, un peeling viguros, masaj cu aparatul de mezoterapie ce deschide porii de câteva zeci de ori (practic, sunt convinsă că dacă m-aș fi uitat în oglindă mi-aș fi văzut interiorul porilor și aș fi studiat ce era în ei), masca respectivă și apoi o cremă hidratantă, aplicată tot prin masaj. Întreaga procedură durase o oră de răsfăț. O oră întreagă și prețioasă.

Cumva, în sinea mea credeam că dacă am venit acolo printr-un voucher de reducere care îmi oferea ședința respectivă la 80 lei în loc de 300 (cu aproximație), o să mi se aloce doar 15 minute din ora cuvenită. Că o să primesc doar un sfert din doza de cremă hidratantă sau că terapeuta o să aleagă să sară peste etape după bunul plac, pentru că nu fusese achitată întreaga ședință.

Nu numai că nu s-a întamplat asta, dar lumea era și deosebit de drăguță acolo. Nici măcar faptul că am întârziat și că am uitat să mă prezint cu voucherul la mine n-au pus probleme deosebite. Nu m-a tratat nimeni ca pe un client de mâna a doua, nu s-a încruntat nimeni auzind de reducere.

În timp ce tenul îmi era masat, am întrebat-o pe angajata salonului dacă lumea apelează des la vouchere, din câte știe ea. Da, e o metodă bună să-ți lărgești baza de clienți, îmi răspunde cu un zâmbet pe care i-l ghicesc în voce. Dar nu foarte des, ca să nu ne devalorizăm serviciile și să nu ne pierdem marja de profit. Îmi place cum susține conversația asta, așa că o întreb și dacă eventualii clienți veniți pe calea site-urilor de reduceri rămân în ecosistemul salonului. “Dacă știi să le faci oferte bune, rămân clienți direcți”. Bun așa – dar eu cred că și atmosfera din centrul asta de îngrijire are de-a face cu succesul reducerilor…

Am plecat de acolo cu sentimentul că am fost răsfățată și, cumva, drumurile mele trebuie să mai ducă musai pe la Salonul Decebal pentru îngrijire facială și corporală. Știu sigur că îmi va fi bine indiferent dacă mă duc cu un voucher sau nu.


Raluca Popa

Raluca Popa  a fost răsfățată la Salon Decebal cu oferta „Tine ridurile la distanta! TRATAMENT ANTI-AGING si lifting facial cu mezoterapie fara ace, masca caviar/ulei de argan, masaj facial, crema de final” oferită de IzzyReduceri.

Experiențe povestite de: