Pentru a prinde reducerile aboneaza-te la newsletter

 

Politica de confidențialitate



Indiferent daca va inregistrati sau doar vizitati siteul nostru, aceasta Politica de Confidentialitate explica ce fel de informatii colectam, modul in care le colectam, le folosim, le procesam și le dezvaluim și cum puteti gestiona și controla utilizarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, prin urmare va rugam sa o cititi cu atentie. Aceasta Politica de Confidentialitate, impreuna cu Termenii și Conditiile, stabilesc bazele prelucrarii datelor cu caracter personal de catre FASTPAY SRL.

Speram ca doresti sa te bucuri de experientele si ofertele negociate de noi si ca ne vei acorda consimtamântul sa-ti trimitem e-mailuri și SMS-uri. Sa stii ca prin abonarea la newsletter si prin distribuirea ofertelor noastre ne ajuti sa mentinem preturile mici pentru oferte. Chiar daca ne dai acum acordul, poti oricand sa te razgandesti si sa-ti retragi acest accord. Iti explicam mai jos cum.

Te asiguram ca folosim toate masurile tehnice și organizatorice care ne stau la dispozitie pentru a asigura securitatea datelor tale cu caracter personal, protejarea lor impotriva distrugerii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat asupra lor. GDPR – mic ghid de termeni

Operator = Operatorul responsabil pentru prelucrarea datelor in sensul Regulamentului GDPR (denumit in continuare si „noi“, “nostru”, “operator” ) este compania responsabila pentru colectarea, prelucrarea și utilizarea datelor personale in concordanta cu Regulamentul 2016/679/UE. Nume, sediu social: FASTPAY SRL cu sediul social in Bucuresti, Sector 2, Intrarea Chefalului nr 2, Ap 97. Email suport izzy@izzyreduceri.ro sau DPO@fastpay.com.ro Telefon suport 0737018097, luni- vineri , 9:00 – 18:00

Date contact responsabil protectia datelor (DPO) = Adresa la care pot fi transmise solicitari de informatii privind prelucrarea datelor cu caracter personal: FASTPAY SRL cu sediul social in Bucuresti, Sector 2, Intrarea Chefalului nr 2, Ap 97- in atentia RESPONSABILULUI CU PROTECTIA DATELOR sau la adresa de e-mail: DPO@FASTPAY.com.ro Utilizatorii inscrisi pe site-ul nostru pot vizualiza in Contul meu datele personale pe care le-au declarat

Cookie-ul este un fisier text de mici dimensiuni, format de regula din litere si cifre, pe care un site web il descarca in memoria unui calculator sau a altui tip de dispozitiv folosit pentru navigarea pe internet (smartphone, tableta, etc), atunci cand utilizatorul viziteaza site-ul. Cookie-ul nu poate accesa informatiile de pe dispozitivul utilizatorului si nu contine virusi sau programe software.
● Persoana vizata in sensul Regulamentului GDPR = persoana fizica identificata sau identificabila (care poate fi identificata, direct sau indirect, in special prin referire la un element de identificare: nume, numar de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul/mai multe elemente specifice, proprii identitatii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale). Persoana vizata poate fi solicitantul unui serviciu oferit de catre Operator, precum si orice alta persoana fizica ale carei date cu caracter personal sunt transmise catre Operator (cu titlu exemplificativ un client sau potential client, un candidat pentru un anumit post disponibil, un utilizator al site-ului Operatorului etc.).

● Categorii de date prelucrate = Datele cu caracter personal (prenumele, numele, data nasterii, adresa, numar de telefon si adresa de e-mail etc.) sunt prelucrate de catre noi doar in situatia in care introduceti aceste date intr-o rubrica de pe site sau ni le transmiteti prin e-mail.

● Prelucrarea datelor personale: inseamna orice operatiune sau set de operatiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fara utilizarea de mijloace automate, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispozitie in orice alt mod, alinierea sau combinarea, restrictionarea, stergerea sau distrugerea.

Cum iti prelucram datele cu caracter personal
Noi prelucram datele tale cu caracter personal in scop contractual și legal. Temeiul prelucrarii este constituit de necesitatea prelucrarea cererii dumneavoastra de inscriere ca utilizator al site-ului nostru si onorarea serviciilor furnizate de catre firma noastra respectiv de partenerii nosti – societatile comerciale care presteaza efectiv serviciile de infrumusetare, sport, turism, etc. Refuzul dvs. determina imposibiliatatea de a va onora cererea. Informaţiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: persoana vizata, parteneri contractuali ai Operatorului, furnizorii de servicii si bunuri, societaţi bancare, societaţi de asigurare si reasigurare. Concret, iti prelucram datele personale pentru: - indeplinirea obligatiilor și drepturilor in relatie cu procesarea comenzii dvs
- indeplinirea unor interese legitime ale Operatorului in beneficiul dvs, precum:
- marketing direct pentru promovarea serviciilor și produselor noastre, prin newsletter, SMS sau telefonic in functie de acordul dvs.
- evaluarea gradului dvs de satisfactie
- stabilirea și evaluarea intereselor dvs prin mijloace automate sau nu, pentru a-va transmite oferte de servicii și produse cât mai potrivite
- analize statistice fara crearea de profiluri individuale, inclusiv prin metode automate
- in contextul unor posibile fuziuni, achizitii etc.

Datele personale sunt sub controlul Dvs.
Conform Regulamentului 2016/679/UE, aveti o serie de drepturi referitoare la modul in care companiile și organizatiile iti prelucreaza datele cu caracter personal. Iata care sunt aceste drepturi: • dreptul de a fi informat – ai dreptul sa afli exact ce fel de date personale avem despre tine in baza noastra de date
• dreptul la acces – ai dreptul sa primești de la noi, in mod gratuit, o copie a datelor tale personale pe care le avem in baza noastra de date
• dreptul la rectificare – ai dreptul sa ne soliciti sa-ti modificam sau sa-ti completam datele personale pe care le avem in baza noastra de date
• dreptul la portabilitate – ai dreptul sa ne soliciti datele tale personale intr-un format structurat, care poate fi citit automat, pe care mai apoi sa-l trimitem catre un alt operator
• dreptul de opozitie – poti sa te opui prelucrarii datelor tale personale in scopuri de marketing, cercetare, statistici și nu numai
• dreptul la ștergere sau dreptul de a fi uitat – poti sa ne soliciti sa-ti ștergem datele personale din baza noastra de data in cazurile in care nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, ti-ai retras consimtamântul de prelucrare și nu sunt temeiuri legale pentru prelucrarea datelor tale, datele au fost colectate ilegal, datele trebuie șterse pentru respectarea unei obligatii legale etc.
• dreptul la restrictionarea prelucrarii – ai dreptul sa restrictionezi sau sa blochezi modul in care procesam datele tale personale,
• dreptul de a nu fi suspus deciziilor automate – poti sa ne ceri sa nu-ti prelucram datele personale prin mijloace automatizate
• dreptul de a depune o plângere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal - www.dataprotection.ro.

VIZUALIZARE SI ACTUALIZARE date personale
Accesati Contul meu ( in partea dreapta pe site) pentru a vedea datele personale pe care ni le-ati oferit. In orice moment puteti sa va revizuiti acordul pentru comunicari de marketing folosind linkul de dezabonare de la sfarsitul newsletterului sau schimband optiunile din Contul meu. In orice moment puteti sa revizuiti acordul privind politica de utilizare cookies urmand instructiunile descrise la Politica de cookies de pe site https://www.redutti.ro/cookies.html.

Dupa ce folositi optiunile de informare si actualizare prezentate mai sus, pentru orice alte probleme, intrebari sau nemultumiri referitoare la modul in care iti prelucram datele cu caracter personal ne poti trimite un e-mail la adresa DPO@FASTPAY.com.ro

Informatii pe care le colectam, utilizam și stocam
Informatii pe care dumneavoastra ni le oferiti
-Numele și prenumele - va fi tiparit pe voucher
-Adresa de email – necesara pentru a procesa comanda si a primi confirmare de plata si voucherul.
-Telefonul – este important pentru a va contacta si a va atribui plata de exemplu atunci cand faceti plata la ATM sau transfer bancar si nu ati introdus corect numarul comenzii. Este de asemenea important pentru a va contacta si a va oferi asistenta telefonica
-Data nasterii -pentru a ne asigura ca nu este minor.
-Adresa pentru expediere ramburs voucher / produs – la aceasta adresa curierul va expedia comanda
-Orasul – doriti sa primiti ofertele publicate in orasul
-Sexul M/ F - doriti sa primiti oferte cu adresabilitate preponderenta Femei sau Barbati


Informatii pe care le colectam in mod automat:
-Informatii privind utilizarea: colectam informatii despre actiunile dumneavoastra pe site-ul web si/sau aplicaƫia mobila a Operatorului, cum ar fi tipul de continut pe care il vizualizati, frecventa și durata vizitei, serviciu /oferta achizitionata, utilizarea serviciului.
-Informatii despre locatie: colectam diferite tipuri de informatii despre locatia dumneavoastra generala (de exemplu, adresa IP) sau informatii mai specifice, daca functia de localizare din meniul de setari al dispozitivului dumneavoastra mobil este activata;

-Informatii despre Dispozitiv: colectam informatii despre computerul, telefonul sau orice alt dispozitiv pe care il utilizati atunci când accesati contul de client de pe site-ul web si aplicaƫia mobile ( de exemplu tipul de browser, informatii despre paginile și datele cache-urilor de aplicatii și despre conexiunea pe care o utilizati (de exemplu tipul de browser);
-Informatii furnizate de Partenerii terta parte: colectam informatiile pe care tertele parti și partenerii ni le pot distribui, cum ar fi comportamentul Clickstream.
-Politica de utilizare cookies este accesibila pe pagina Politica de cookies ->"https://www.redutti.ro/cookies.html" .

Politica de cookies: Politica de cookies


DURATA DE STOCARE A DATELOR
Vom procesa și stoca datele personale atat timp cat contul dvs este activ sau atat cat este nevoie pentru a avea capacitatea de a va oferi serviciul. Daca solicitati inchiderea contului, vom mentine datele dvs personale atat timp cat este necesar pentru a asigura continuarea afacerii noastre la nivel optim din punct de vedere operational, pentru a mentine inregistrarile tranzactiilor dvs in scopul raportarilor financiare si in scopul prevenirii fraudelor . Vom mentine datele pana cand aceste scopuri numai exista dar numai mult de 5 ani In plus, suntem supuși la diverse obligatii de stocare și documentare, care rezulta, printre altele, din Codul Comercial și Codul fiscal. Astfel in cazul in care ti-am emis o factura, datele tale vor fi stocate timp de 10 ani, conform legii. In cazul in care esti un angajat al companiei, datele tale vor fi pastrate pe o perioada de 75 ani, conform Codului Muncii.
Cu cine partajam informatiile Dvs ?
Informatiile dvs sunt utilizate in scopurile descrise in aceasta politica. Nu vom dezvalui informaţiile dvs catre terţe parţi, pentru a fi utilizate in propriile scopuri de marketing sau comerciale ale acestora, fara consimţamântul dvs. Totusi, este nevoie sa dezvaluim informaţiile dvs catre - Furnizorii de servicii care actioneaza in calitate de persoane imputernicite, cum ar fi compania care trimite newsletter, care proceseaza platile, platforma pentru emitere facturi, firma de curierat atunci cand este necesar sa expediem voucherul sau alte documente catre dvs, hotelul, touroperatorul sau operatorul de zbor care presteaza pachetul de servicii turistice, compania de asigurari care emite asigurarea de calatorie. Aceste entitati sunt selectate cu rigurozitate si indeplinesc cerintele specifice in materie de protectie a datelor cu caracter personal. Aceste entitaţi au o capacitate limitata de a utiliza informaţiile dvs in alte scopuri decât cel de a ne furniza servicii. Informatiile oferite de dvs, ce contin date de identificare pot fi folosite in scopul intocmirii documentelor de angajare și a altor documente ce vizeaza exclusiv relatiile de munca sau pentru comunicari comerciale sau raspunsuri la solicitarile transmise de Dvs, iar in cazul unor solicitari legitime, vor fi transmise catre autoritatile statului.